Външният вид не е всичко, но често определено е един от онези решаващи фактори, които всички вземаме предвид още при много първоначален етап на избора си. Това се отнася както за предмети, сгради, жива и нежива природа, така и за човешките образи. Неизбежно е и поради това не можем да си позволим никакви компромиси! Именно снимката е оръжието, което може да ни помогне да постигнем желаната цел.
Как можем да направим своята оферта или кандидатура, стока или визия за проект с помощта на фотографията? Всички ние сме наясно, че дяволът се крие в детайлите, а добре направената снимка улавя именно най-важните от тях. Независимо дали става дума за автобиографията, която изпращаме на мечтаното работно място, или за уебсайта, през който ще продаваме продукта на нашето изкуство, винаги имаме нужда от прекрасни фотографии, които да ни представят в нашата най-перфектна форма. Какви техники можем да използваме, за да представим продуктовата си гама в нейния топ блясък? Доверете се на професионалните фотографии.
Макро снимката е това, от което има нужда всеки прецизно изработен аксесоар, всяка луксозна повърхност, всеки детайл. Не оставяйте и капка съмнение в потребителя – покажете му продуктите си подробно благодарение на макро технологията. Макро фотографиите са супер детайлни и ни помагат да представим възможно най-подробния образ на нашата продукция. Много хора погрешно смятат, че макро снимането се изчерпва само до миниатюрните неща. Този подход наистина е идеален за заснемането на украшения и бижутерия, кристали, дори капчици вода. Но всъщност можем да снимаме всичко – материи и повърхности, детайли от по-голям образ, за да подчертаем тяхното съвършенство.
Друг начин да покажем, че нямаме какво да крием, що се отнася до нашата продукция – това е 360-градусовата фотосесия. Рокли, бански костюми, накити, обувки и каквото още се сетите – всичко това ще изглежда още по-перфектно, ако го покажем от всички страни в пълния му блясък. В допълнение на това се дава динамика и интерактивност на изображението. Прави го перфектния избор за продуктовата фотография на вашия сайт.
А какво, ако на снимката не е продукт, а ние самите? Отговорността като че ли става още по-голяма. Снимката на личната ни автобиография, когато кандидатстваме за мечтаната работа, е първият и понякога последният ни коз, с който можем да покажем, че имаме увереността, позитивизма, харизмата – така нужни в редица професии в днешно време. Как можем да запечатаме всичко това в един фотографски образ? Именно затова портретната снимка е толкова висш пилотаж. Да не говорим за фото моделите, дизайнерите и звездните инфлуенсъри, чието портфолио се състои основно от снимки. При тях професионално заснетата фотосесия е неотменимо изискване в много от случаите. А когато искаме да поддържаме профила си популярен, е препоръчително всеки ден да постваме една или две снимки, които да са очевидно нови – отговарящи на сезона и времето от деня, подчертаващи това, което е нужно.
Вероятно знаете, че най-важните неща за добрата снимка, това са подборът на цветовете, светлината, фонът, композицията. От огромно значение са също така фокусът и блендата на обектива. Най-вече – важно е снимките да имат емоцията на автора и модела си, както и визия за цялостната идея. Не се колебайте да бъдете креативни! Опитният фотограф умее да подхожда концептуално и същевременно да се адаптира и черпи вдъхновение от работния процес, като никога не губи любопитството си към действителността. Нещо повече – добрите фотографи мислят и за крайния адресат на своята работа – а това е публиката. За да предаде максимално успешно посланието, авторът изтъква най-добрите черти на обекта, като придава чар и на недостатъците. Не бива в снимките ни да изглежда, че прикриваме нещо, защото това им придава нежелана неискреност. Нека погледът ви бъде уверен и ведро усмихнат.
Професионалните снимки на „ФотоПро“ ще помогнат на посланието ви да достигне максимално бързо желаната аудитория.