Луизабел Николова
На 28 март от 19.30 ч. в Националния студентски дом в София ще се проведе премиерата на мултимедийния спектакъл „ТРИ“.
Анотация:
Гласовете в хорските глави имат ли образ? Той смее ли се, дава ли съвети? ТРИ е пиеса за вътрешното дете, което винаги ще шепне в ухото на слушащия. Отрязъци от време се преплитат, за да сглобят пъзела на няколко живота. Представление, което разказва историята на Йожи, говори за скритите в чекмеджета гледни точки и за едно бъбриво същество.
човек-дете: Вие едно ли сте? Или сте две?
същество: Три!
“Чудя се колко ли истини може да има в едно семейство? И кое определя истинността на спомена – достоверността на фактите или чувството и болката, които е оставил? ТРИ е пиеса за индивидуалния прочит на общите спомени, за личната истина, за нюансите в цвета на собствената болка. ТРИ е история за безкрайната и безначалната вина, която ни завихря в безпощадна центрофуга, но най-вече е история за прошката. Защото, щом всичко друго е изчезнало – любов, надежда, мир, спасение – пак само опитът за прошка би могъл да намери и утеши детето вътре в нас”.
Мила Люцканова
Режисьор
ЕКИП:
Автор:
Александра Станишева е изучавала антропология, фотография, проза и драматургия. В момента завършва магистратура визуална антропология. Има публикувани текстове в списанията „Текстил“ и „Й кратко“, както и в онлайн издание за фантастика, култура и футурология „ShadowDance”. ТРИ е първата й пиеса.
Постановка:
Мила Люцканова е завършила актьорство за драматичен театър в НАТФИЗ. Участвала е в спектакли на Народен театър “Иван Вазов”, Театър 199, ТР Сфумато, Драматичен театър Пловдив, както и в независими постановки. Получава награда ИКАР в категория Дебют за спектакъла “Сестри Палавееви” на ДТ Пловдив. От 2016-та е един от организаторите на първия в България Международен студентски театрален фестивал – МСТФ “Данаил Чирпански”.
Визуална среда:
Цвета Богданова е завършила специалностите дигитални изкуства и сценография в НХА. Реализирала е професионални сценографски и мултимедийни проекти за опера, балет и драматичен театър на сцените на Софийска опера и балет, Народен театър “Иван Вазов”, Държавна опера Русе, Театър 199 и други. Нейни авторски проекти в областта на цифровите изкуства са представяни на международни фестивали в България, Франция, Чехия и Великобритания.
Звукова среда:
Юлиан Стоичков – Julski е саксофонист, продуцент, бийтмейкър и тоноператор. Занимава се с музикален софтуер, което постепенно развива интереса му към свирене и на различни инструменти, като китара, бас, клавири, саксофон, флейта и др. Работата като тоноператор в Народен Театър „Иван Вазов“ засилва търсенията му към създаване на музика и звукова среда за представления и филми.
(In memoriam)
В спектакъла са използвани авторски модели на Мария Шиндарова
Мария Шиндарова (1954-2021) е завършила Софийския университет със специалност българска филология и философия. Занимавала се е с дизайн и изработка на авторски облекла от 1986 до 2019, първоначално със самостоятелни изложби и ревюта в СБХ, Дом на киното, Киноцентъра и други, а по-късно чрез дейността си в собствено ателие-магазин.
Участват актьорите:
Спартак Апостолов, студент в НАТФИЗ в четвърти курс. Занимава се с актьорско майсторство от трети клас. През 2021 участва в постановката „Бесове” на проф. Снежина Танковска (1951-2020) и в “Доброто на страната ни” в Театър НАТФИЗ.
София Иванова Джустрова, понастоящем студент по актьорство за драматичен театър в класа на Снежина Танковска. През 2021 участва в постановката „Бесове” и “Актьори срещу поети” в ТР Сфумато.
Луизабел Николова завършва НАТФИЗ през 2015 г. със специалност актьорство за драматичен театър в класа на проф. Атанас Атанасов. От 2016 г. е част от трупата на Театър Българска армия. Участва в постановките: “Маркиз дьо Сад”, “Жена без значение”, “Албена” и други.
Иван Панайотов е актьор с тринадесет годишен опит в киното и театъра. Завършва НАТФИЗ актьорско майсторство за драматичен театър и актьорско майсторство за куклен театър. Сред театралните му участия са: “На масата”, „Вик за любов“, “Народен представител”, „Кавказкият тебеширен кръг“ и други.