Новата кампания на LG използва музиката – универсалния език – за насърчаване на по-дълбоки връзки и разширяване на обещанието за добър живот в дигиталното пространство
LG обяви старта на новата си глобална кампания „Radio Optimism“, насочена към насърчаване на значими човешки връзки чрез силата на музиката. Инициативата, започнала на 24 юни 2025 г., е част от дългосрочния ангажимент на компанията към философията „Животът е хубав“ (Life’s Good).
Кампанията цели да преодолее усещането за отчужденост в дигиталната ера, като предоставя на потребителите интерактивна платформа за създаване и споделяне на персонализирани песни чрез AI инструменти. Чрез този подход LG иска да стимулира по-дълбоки и емоционално заредени взаимоотношения, отвъд повърхностната комуникация в социалните мрежи.
„С напредването на технологиите значимите човешки връзки стават все по-важни за обогатяването на живота ни. LG продължава своя ангажимент да внася оптимизъм в ежедневието на потребителите, оставайки верен на трайното обещание на бранда „Life’s Good“,“ каза Ким Хьо-юн, ръководител на Brand Management отдела на LG.
Проучване, поръчано от LG, показва, че 68% от хората намират за по-трудно да създават истински приятелства, а 8% нямат нито един значим контакт. Според участниците в анкетата, именно дълбоките връзки допринасят за по-оптимистичен поглед върху живота.
„Radio Optimism“ следва предишната кампания на LG „Optimism your feed“, като продължава фокуса върху ангажираща комуникация с младата аудитория. Уебсайтът на инициативата вече е достъпен на английски и испански, като предстои добавяне на още езици.