Hesburger отваря своя 33-ти ресторант в България в Ямбол, в търговската зона XOPark, след инвестиция от 500 000 евро.
„Продължаваме с планираната експанзия в България и откриваме своя вече 33-ти ресторант в град, в който до момента нямахме присъствие. Нашата пътна карта предвижда още шест нови локации в различни български градове през тази година, за да бъдем още по-близо до нашите клиенти“, споделя Иева Салмела, директор „Международни комуникации и маркетинг“ на Hesburger.
Ресторантът създава 20 нови работни места в Ямбол. Разположен в паркинг зоната на XOPark, ресторантът оперира в самостоятелна сграда, осигурява 10 места за сядане и тераса, както и обслужване на клиенти с автомобил (drive-in).
Облагаемите продажби на компанията в България през 2024 г. достигат 19.7 милиона евро, което представлява ръст от 24.3% спрямо предходната година.
Продуктите на Hesburger са разпознаваеми със своя вкус и качество, базирани на Hesburger сосове, създадени по оригинални рецепти и произведени в собствените фабрики във Финландия и Литва, както на и факта, че в бургерите се използва 100% говеждо месо.
Финландската компания, основана от Хейки Салмела и неговата съпруга Кирсти Салмела, стартира своя бизнес в областта на бързото хранене през 1966 г. в малкия град Наантали. Семейна компания с над 50-годишна история, Hesburger днес оперира в 9 държави и има над 490 ресторанта.
През годините Hesburger разширява своята верига ресторанти на международно ниво и към момента поддържа 268 локации във Финландия, 65 в Литва, 53 в Естония, 53 в Латвия, 33 в България, 10 в Румъния, 7 в Украйна, 2 в Германия и 1 в Полша. Само във Финландия Hesburger има над 6 000 служители, а в международен план – над 9 100 души.
Повече информация можете да намерите на българския уебсайт на компанията: www.hesburger.bg