Hesburger открива своя четвърти ресторант в Пловдив след инвестиция от 500 000 евро

Ресторантът разполага с 48 места и създава 15 нови работни позиции

 

Hesburger открива своя четвърти ресторант в Пловдив след инвестиция от 500 000 евро.

„Пловдив се утвърди като успешен град за нас, а местният ентусиазъм и търсене ни насърчават да разширим присъствието си с четвърти ресторант в града на адрес: „Брезовско шосе“ 127. Радваме се да продължим да предоставяме качествено и комфортно изживяване на нашите клиенти и с нетърпение очакваме да видим как се наслаждават в новата ни локация“, казва Иева Салмела, директор Международни комуникации и маркетинг, Hesburger.

Ресторантът създава 15 нови работни позиции в Пловдив и разполага с 48 седящи места на площ от 187 квадратни метра.

Облагаемите продажби на компанията в България през 2024 г. достигат 19,7 милиона евро, което е увеличение от 24,3% на годишна база.

Продуктите на Hesburger са разпознавани заради своя вкус и качество, базирани на сосовете на Hesburger, създадени по оригинални рецепти и произведени в собствените фабрики във Финландия и Литва, както и на факта, че кюфтетата за бургерите се приготвят от 100% телешко месо.

Финландската компания, основана от Хейки Салмела и неговата съпруга Кирсти Салмела, започва своя бизнес през 1966 г. в малкия град Наантали. Като семейна компания с над 50-годишна история, Hesburger в момента оперира в 9 държави и има над 490 ресторанта.

През годините Hesburger разширява своята верига от ресторанти на международно ниво и сега има 259 локации във Финландия, 68 в Литва, 54 в Естония, 54 в Латвия, 31 в България, 14 в Румъния, 7 в Украйна, 2 в Германия и една в Полша. Hesburger има над 6 000 служители само във Финландия, а международно общият брой на служителите надвишава 9 100.

Допълнителна информация е налична на локалния уебсайт на компанията: www.hesburger.bg.

Сподели в: