Алекс Милтенова за българския потребител: той търси качество и автентичност, затова избра да се довери на Thai Coco

Открих кокосовата вода Thai Coco след повече от две години търсене. Изпробвах десетки марки, сравнявах състави, дегустирах на сляпо. Всяка бутилка беше обещание – за свежест, за енергия, за тропическа магия – но повечето ме разочароваха още при първата глътка, защото вкусът беше изкуствен, сладък, често посредствен.

Българският потребител обаче не се задоволява с имитации. Той търси нещо повече – качество, автентичност и уважение към себе си и към природата. И точно затова избрах да инвестирам в марката Thai Coco и нейните невероятни продукти, които с всеки изминал ден доказват своята уникалност.

Истинска вода, истински хора, истински труд

Когато за първи път чух за Thai Coco, те все още не бяха навлезли в Европа. Най-награждаваният азиатски бранд в категорията “кокосова вода”, познат от Япония до Южна Корея, отказваше да изнася. Започнах да се замислям каква е причината… Оказа се, че не искат да правят компромиси по никакъв начин – мотото на Thai Coco е да не взимат от природата повече, отколкото тя е готова да даде. Затова и няма масово производство, не се използват евтини суровини, но най-хубавото от всичко е, че няма концентрати.

Водата, която те бутилират, е жива. Не я третират с химикали, не я филтрират до безвкусие, не ѝ добавят оцветители, което обяснява и различията в отделните партиди. Thai Coco съдържа микроелементи и много други ценни вещества, които помагат на човек да бъде по-здрав, да се чувства и изглежда добре. И това не е просто поредния маркетинг лозунг, а наука и етика, която не може да бъде пренебрегната просто така.

Пътуването до България беше всичко друго, но не и лесно. Логистичните препятствия са като сюжет от приключенски роман – пиратски набези, претоварени кораби, стриктни митнически проверки, непредвидени природни бедствия. Всяка доставка е форсмажор, а всеки контейнер – малка победа за мен и моите близки.

Какво търси българският потребител днес?

Наблюдавам пазара от години и забелязвам как навиците се променят. Например, пластмасовите бутилки с евтина подсладена течност вече не минават за „здравословни“. Българският потребител наистина чете етикетите, сравнява, търси и иска да знае кой стои зад продукта, зад произхода. Той не иска просто имиджов артикул за Instagram, а смисъл и докосваща история зад неговото създаване.

Thai Coco отговаря именно на тази потребност – качествена вода, добита от млади зелени орехи Нам Хом, отглеждани от малки фермерски общности, в които професията се предава от баща на син и така десетилетия наред. Там се работи с внимание и с изключителна грижа към всеки детайл – дори рязането на кокосовия орех се реже с уважение. Хората пазят не само природата, но и всеки елемент от нея – дървото, спокойствието на маймунката на съседния клон, абсолютно всичко. За тях това не е просто биоземеделие – това е философия и начин на живот.

И когато ме попитат: „Защо тази кокосова вода е толкова специална?“ – отговорът е прост: Защото е истинска.

5 причини защо кокосовата Thai Coco е различна

Това не е просто бранд. Това е история, до която се докосвате с всяка глътка – Thai Coco е категоричен избор за онези, които не искат да правят компромис със себе си и със своето здраве. Тук следва да кажа, че причините да заложа точно на този бранд са многобройни, но бих могла да очертая 5 основни, за да разбере българският потребител защо е толкова специална. Ето защо:

1.Жива кокосова вода, а не концентрат

Повечето продукти на пазара използват концентрати – по-евтино, по-дълготрайно, но не и здравословно. Кокосовата вода Thai Coco е добита директно от сока на свежи орех Нам Хом – вкусът е плътен, текстурата е естествена, а ефектът върху тялото – осезаем. И да, още с първата глътка.

2. Етична продукция с мисъл за природата

Thai Coco не експлоатира ресурсите на природата и не използва агресивни химикали, като така се предотвратява натоварването на екосистемата. Всеки кокосов орех се бере ръчно, със съзнание и уважение – към хората, растенията и животните.

3. Фермерски общности и хора с големи сърца

Работниците в Thai Coco не са просто наети лица. Те са част от философията на марката – щастливи хора, които влагат любов в това, което правят. Компанията инвестира в тяхното добруване и бъдеще, а това се отплаща с успехи във времето.

4. Кокосовата вода Thai Coco не е само за лятото

В България все още има нагласата, че кокосовата вода е напитка само за лятото. Thai Coco показва, че може да бъде част от модерното ежедневието – в офиса, след спорт, при умора или за хидратация – по всяко време, дори и когато навън е студено.

5. Премиум продукт на достъпна цена

Цената на Thai Coco е справедлива – за продукта, който получавате, тя е без аналог. Когато решихме да я внасяме в България, определянето на нейната продажбена стойност беше един от най-големите казуси за нас – искахме да предложим на българина най-доброто, без да му бъркаме в джоба и да превръщаме продукта в “имиджов”.

Затова от Thai Coco България не се стреми към лукс, а към постоянство в ежедневието и популяризиране на кокосовата вода абсолютно навсякъде. Аз и екипът ми вярваме, че истинската стойност се крие в достъпността и честността към потребителя – искаме да му предложим най-доброто на пазара и да го задържим.

Бъдещето е “кокосово” (и вълнуващо)

Кокосовата вода беше само началото. Thai Coco вече разработва нови продукти, които тепърва ще навлизат на българския пазар – йогурт с пре- и пробиотици, вода с кокосови парченца, кокосов чипс и дори кафе с кокосово мляко. Всеки от тях ще носи същата идея – чист състав, честна цена, автентичен вкус.

Българският пазар е готов за тази промяна. Хората вече не купуват етикети, а търсят истински усещания. Когато опитате кокосова вода Thai Coco, вие няма да имате нужда от убеждаване, защото тялото ви ще усети разликата още с първата глътка – това не е просто напитка, а преживяване, което променя начина, по който се грижите за себе си всеки ден.

Сподели в: