Как да планираме и измерваме онлайн успеха на проект

На 6 ноември в София ще се състои семинар от поредицата “Работилница по онлайн маркетинг”, организиран от уеб, рекламна и маркетинг агенция ABC Design & Communication. Темата е:

Алтернативни канали и формати. Ефективност. Планиране на успеха.

Еднодневното обучение ще се състои от 10:00 до 16:30 ч. в София. Лектор ще бъде Жюстин Томс – мениджър Бизнес развитие в ABC Design, експерт по онлайн маркетинг с над 18 години опит; с 12 книги по темата за онлайн комуникациите и Интернет присъствието; блогър, граждански активист и преподавател.

Днес за нуждите на успеха на даден проект се планира съвместно комбинация от онлайн и офлайн дейности. Затова семинарът е подходящ за мениджъри на проекти, хора, които стоят зад управлението на сайтове, блогове, страници в социални мрежи или работещи по временен проект. От него ще научите как да планирате правилно целите си, да измервате резултатите и да осъществявате продължителна комуникация с клиентите си, използвайки алтернативни канали и формати, например като имейл маркетинга.

Цената за ранно записване е 108 лв. с включено ДДС и важи до 25 октомври 2015 г.

Регистрацията се счита за успешна след заплатена такса.

В цената е включен обяд. След завършване на семинара курсистите получават сертификат.

Повече за програмата и формата за регистрацията вижте тук:
http://www.seminar.abcbg.com/

Kafene.bg е медиен партньор на събитието.

 

 

 

 

   

Сподели в: