"Добри дела" от Филип Котлър

В "Добри дела" маркетинг гуруто Филип Котлър и експертите Дейвид Хескил и Нанси Лий ще ви научат как да давате, за да получите повече  (Издателство "Сиела", превод от английски Грета Керемедчиеива, цена: 15.90).

През последните 30 години голям брой компании доказаха, че е възможно да се сътвори един по-добър свят и едновременно с това да се увеличат печалбите. Опитът показва също, че създаването на успешни маркетингови и корпоративни социални инициативи изисква интелигентност, всеотдайност и финес. Независимо дали работите за голяма корпорация или за начинаеща фирма, генерирането на финансова печалба и социални дивиденти е въпрос на внимателно балансиране.

Корпорациите, които работят целенасочено, за да постигнат успех в маркетинговите и корпоративните социални инициативи, не само съществуват по-дълго, но и просперират повече от конкурентите си.

Прочетете още:
"Маркетинг 3.0: Време е за промяна!" на Филип Котлър
Нова книга за реклама и маркетинг – "Заразително" от Джоана Бъргър
Българин написа книга за маркетингово позициониране

 

Сподели в: