"Ефектът моментум" е феномен с невероятна сила, чрез който, при определени обстоятелства, се създава изключителен естествен напредък – растеж, захранван от самия себе си. Книгата представя нов процес от осем стъпки, който, ако се прилага систематично, може да създаде моментум за всяка компания, във всяка индустрия и при всякакви условия на пазара.
Автор на книгата е специалистът по стратегически маркетинг Жан-Клод Лареш, който дава чудесни примери как компанията да постигне растеж, устойчив и печеливш. С книгата си "Ефектът моментум" Жан-Клод Лареш няма да ви остави да си поемете дъх, докато не направите компанията си максимално любима на клиентите.
Жан-Клод Лареш е специалист по стратегически маркетинг и професор в легендарното бизнес училище INSEAD. Съчетава академичната си кариера с реален бизнес като консултант на водещи световни компании, повечето от които са в класацията Fortune 500.
Издателство "ROI Communication"