В присъствието на много приятели, читатели и почитатели премина премиерата на книгата "Уеб сайтът – мисията задължителна" на Жюстин Томс и Горица Белогушева. Това е втората съвместна книга на двете авторки, след "Онлайн маркетинг. Мисията още по-възможна".
"Уеб сайтът – мисията задължителна" е новото заглавие, което Kafene.bg горещо ви препоръчва да прочетете. Не само, защото авторките му Жюстин Томс и Горица Белогушева са част от екипа ни, но и защото книгата е съвременно четиво, което никой интернет маниак не бива да пропуска.
„Уеб сайтът – мисия задължителна“ е разделена на три основни части, разглеждащи съответно:
* уеб сайтът като маркетингов инструмент;
* типовете сайтове;
* начините за популяризиране на сайта.
Авторките за книгата
"Стремили сме се да използваме максимално разбираем и достъпен език при обяснението на различните елементи и процеси. За улеснение основните термини и съкращения са изведени в „Речник“, даден като приложение. Илюстрирали сме текстовете с много примери, графики, допълнителни ресурси и уеб адреси, а отделно в края на книгата, са дадени с по-големи подробности няколко конкретни случая от практиката".
"Уеб сайтът – мисията задължителна" е книга, насочена към:
* човекът, натоварен със задачата да отговаря за изграждането на сайта или редизайна на вече съществуващия фирмен сайт;
* маркетинг специалист с опит, който отскоро трябва да се занимава и с уеб;
* маркетинг специалист без много опит или дори студент, който се интересува от уеб и онлайн среда;
* собственик на фирма от среден или малък мащаб, който осъзнава, че Интернет е най-доброто място за маркетиране, но има нужда от още подкрепа с факти и примери за това;
* PR специалист с модерно мислене, който знае, че уеб вече е неразделно място за ежедневната му дейност;
* специалист, който желае да се усъвършенства във воденето на онлайн проекти;
* и всеки друг интересуващ се от сайтове, онлайн маркетинг и Web 2.0 човек.
Книгата се издава от "Сиела" и е с корична цена от 14 лв.