Седем практични правила за правене на успешен бизнес, формулирани в „От нула до едно“, от Питър Тийл, издателство "Книгомания".
1. Ако искате да създадете и задържите стойност, не навлизайте в бизнес, където продуктът е унифициран.
2. Ако поставите краткосрочния ръст над всичко друго, ще пропуснете най-важния въпрос: Ще просъществува ли бизнесът ми 10 години?
3. Собствената технология е най-значимото предимство, кое¬то може да има една компания, защото тя прави продукта ви труден или невъзможен за имитиране.
4. Всеки стартъп трябва да започне с много малък пазар. Винаги правете „грешката“ да започвате на дребно.
5. Идеалният целеви пазар за един стартъп е малка група със специфични потребности, събрана на едно място и обслужвана от малко или никакви конкуренти.
6. Да „продадете“ компанията си на медиите е точно толкова важно, колкото и продажбата на всеки друг.
7. Когато започвате нещо, първото и най-важното решение е с кого да го започнете. Изборът на съдружник е като брака, а конфликтът със съдружник е не по-малко грозна картинка от развода.