Студенти от НБУ разработиха комуникационни стратегии за финалистите от Vivacom Регионален грант

Студенти от Нов български университет разработиха комуникационни стратегии за финалистите от десетото издание на Vivacom Регионален грант. В рамките на комуникационната лаборатория, част от акселераторската програма, младежите представиха лично създадените от тях концепции пред гражданските организации. Включването на студентите като част от партньорството между Vivacom и НБУ има за цел да помогне на организациите да комуникират още по-успешно проектите си. Участието им е поредното надграждане в тазгодишното юбилейно издание на Vivacom Регионален грант.

Разделени в екипи, студентите се включиха активно в целия процес – от запознаване с организациите и техните каузи в рамките на първата лаборатория от акселераторската програма Co-Creating Lab, до представяне на разработените от тях комуникационни стратегии.

„Много съм щастлива, че екипът на Vivacom откликва, когато има стойностни идеи, и дава възможност на студентите да работят по реално проекти. Така те могат да се докоснат до значими каузи и да видят как идеите им се реализират. Това е практиката, от която имат нужда, за да започнат уверено професионалния си път. В същото време организациите получават нови гледни точки и съвременни комуникационни решения“, сподели проф. д-р Десислава Бошнакова, преподавател в НБУ. Тя бе и лектор по време на комуникационната лаборатория  и запозна участниците с тънкостите в разказването на истории и работата с медиите.

На специална сесия, водена от маркетинг екипа на Vivacom, организациите получиха практически съвети и полезни насоки за създаване на съдържание за различните социални мрежи и как най-добре да ангажират целевите си аудитории онлайн.

„За поредна година подкрепяме финалистите не само финансово, но и като им помагаме да надградят своите комуникационни умения. Резултатите от партньорството с НБУ надминаха очакванията ни. Студентите разработиха страхотни концепции, които съм сигурна, че ще бъдат много полезни за гражданските организации. През следващите месеци с интерес ще  проследим техните проекти и резултатите, които ще постигнат““, коментира Елица Георгиева, директор „Корпоративни комуникации“ във Vivacom.

В края на събитието всички студенти получиха сертификати и подаръци лично от Главния изпълнителен директор на Vivacom – Николай Андреев.

Vivacom Регионален грант е най-мащабната социално отговорна инициатива на телекома, която вече десет години подкрепя каузи на граждански организации в сферите на образованието и опазването на околната среда. В юбилейното си издание програмата подкрепи 10 проекта в областта на образованието и опазването на околната среда с общо 100 000 лв. Vivacom Регионален грант се реализира в партньорство с Български център за нестопанско право (БЦНП). Програмата продължава до края на 2025 г., като финалистите ще реализират своите проекти в периода април–ноември.

Сподели в: