Тази седмица НДК стана екран на най-мащабното 3D мапинг шоу в Югоизточна Европа.
В духа на новото мото на НДК – „ПРЕЗАРЕЖДАНЕ“ светлинно шоу в уникални пропорции стратира върху фасадата на сградата и я накара да оживее чрез най-актуалните в момента в световен мащаб тенденции в триизмерното изобразяване. Образ и звук в проекция върху огромна площ накараха стотици минувачи да спрат, за да наблюдават шоуто. Във вечерите до края на месец октомври и през първата половина от ноември върху НДК ще бъдат проектирани няколко сюжета, обединени в обща визия и звук.
Технологията на 3D мапинга е авангард в рекламния бизнес. Излъчваният мултимедиен проект се съставя по прецизна скица на фасадата на сградата, като нейните форми са вплетени в създадената анимация. Ефектът е поразителен – сякаш физични явления се стоварват върху самата сграда и променят структурата и целостта й!
„Новата визия е крачка към преобразуването на НДК в символ на модерното и привлекателното за жителите и гостите на столицата място“, коментираха от ръководството на дружеството новия проект. „Посветени сме на идеята да подмладим двореца и да му вдъхнем живот, така че сърцето му да забие в ритъма на съвременните либерални и творчески ценности“.
От НДК обещават, че емблематичната за София сграда ще става все по-светла във вечерните часове – олицетворение на новата й корпоративна култура. Предизвикателството остава за рекламодателите, които първи ще се възползват от шанса да впечатлят визуално – ефект, който от фасадата на най-известната постройка в града е гарантиран.