"Корпоративна социална отговорност и комуникации за устойчиво развитие на бизнеса" е нова книга в раздела на Издателство "Сиела" за икономика и бизнес.
Днес, повече от всичко в икономиката се цени устойчивостта. Тя заменя бързата печалба и кратките успехи. Водещи световни икономисти повтарят мантрата „устойчиво развитие” като нов индикатор на резултатите. Ключовите въпроси звучат не „колко спечели”, е „колко дълго можеш да печелиш по този начин?” И този ли е начинът? В търсене на новия начин за правене на бизнес философията на корпоративната соцална отговорност става все по-популярна. Тази книга проследява заблудите и предразсъдъците в КСО и комуникацията. Ще разгледаме "под лупа" същността и взаимовръзките между двете науки и професии, а водещи български експерти ще споделят своя опит в осъществяването на успешни и неуспешни кампании в България.
Книгата е подходяща за специалистите по ПР, комуникация, маркетинг и КСО в компаниите; за студентите и начинаещите в КСО и комуникациите; за собствениците на малък и среден бизнес; за хората, работещи в НПО сектора.
Страници: 208
Цена: 12 лв.
За авторите:
Марина Стефанова е експерт в областта на КСО и от години работи, преподава, пропагандира пред бизнеса нуждата и възможностите, които КСО дава.
Жюстин Томс е с над 17-годишен опит в областта на онлайн присъствието, Интернет маркетинга и комуникациите, преподава, пише книги и работи за популяризиране комуникационните канали и възможностите за бизнеса чрез комуникации.
Прочетете още:
Представяне на "Основи на успешния бизнес" от Жюстин Томс и Поли Козарова
"Добри дела" от Филип Котлър