Как не се прави реклама на книга – питайте "Кибеа"

Издателство "Кибеа" издаде книгата на Гал Сасон "Космически навигатор". По този повод авторът гостува в "Сутрешния блок" на Би ти ви. Изключително интелигентните и точно отговори по въпросите за съдбата, кармата, астрологията и кабалата, събудиха любопитството ми. В края на разговора ясно беше отправена покана към зрителите, че на 7 декември от 18.30 в "Дома на архитекта" в София, Гал Сасон ще изнесе лекция. Входът е свободен.

На уречения ден и час отидох на мястото на срещата. Отвън чакаха около 50 души. Оказа се, че входът изобщо не е бил "свободен", а с билети за тези, които са се сетили да попитат в издателството, които са реагирали бързо или са имали късмета да се свържат с тях по телефона. Накратко – билети няма, правостоящи няма да се допускат.

На стълбите излезе една госпожа, заемаща длъжността "Връзки с обществеността" на издателство "Кибеа", и вместо да се извини за ситуацията, обясни на чист български език, че "Вход свободен" означавало, че всеки е свободен да дойде, но след като си купи билет. За пръв път чувам такова тълкуване на това словосъчетание.

Хубава работа, ама българска. Е, преживях провалилата се среща, но няма да си купя и книгата. Ей, така, заради топлите думи на организаторите. Дали мистър Сасон знае за случилото се? При всички случаи, обаче, ще може да го обясни от гледна точка на кармата, кабалата и астрологията. Макар че, от бизнес гледна точка така бизнес не се прави.

Сподели в: