Излиза „Изкуството на убеждаването“ – практически ориентирана, четивна, изключително ценна и интересна книга на тема междуличностни отношения.
„Изкуството на убеждаването“ (превод: Деян Кючуков) описва различни методи за контролиране вниманието на аудиторията – групова и индивидуална, за „дешифриране“ на сложния език на тялото. Книгата ни учи и как да реагираме, когато усещаме, че събеседниците ни се съпротивляват, т.е. отстояват позициите си твърдо и категорично. Много от изложените от автора техники и модели са придружени с кратки тестове, така всеки читател може да прецени до каква степен е усвоил новото знание.
За автора:
Джеймс Борг е известен бизнес консултант в областта на психологията, мениджмънта и междуличностното общуване. Редовно организира и води уъркшопи, посветени на комуникативните умения и развитието на „свръхпамет“. „Изкуството на убеждаването“ е адресирана към масова публика и предназначена да облекчи ежедневните професионални и лични взаимоотношения, но би била особено полезна за хората на бизнеса – за всички, които управляват групово и индивидуално общуване, за работещите в сферата на търговията, услугите и туризма, преводачи, маркетинг мениджъри и експерти по продажбите.
ИК "Колибри"
Корична цена: 15 лв.
Още от този автор: