Екипът на Kaufland получи признание за доброволческа ангажираност

Ритейлърът бе награден със „Сребърен знак за дарителство“ от работното място от фондация BCause

 

Kaufland България беше отличена със Сребърен знак за дарителство от работното място в рамките на Годишния знак „Отговорна компания – отговорни служители“. Отличието се връчва от фондация BCause за компании, които активно насърчават дарителството сред служителите си и създават възможности за доброволчество в работно време. През 2024 г. Kaufland България продължи да интегрира благотворителността като част от своята корпоративна култура, а екипът ѝ се включи в редица социално значими инициативи, оказвайки реална подкрепа на организации и хора в нужда.

Дарителството е ключова част от устойчивата политика на Kaufland България под мотото „Действията носят промяната“. Сред водещите инициативи през 2024 г. е вътрешният дарителски фонд „Дари здраве“, осигуряващ здравна помощ за служители и техните деца до 18 год. До момента в него са се включили над 800 служители, събирайки над 80 хил. лв. Компанията организира и кампанията „Предай нататък“ за благотворителна продажба на вещи, както и Базари на талантите по време на Коледа и Великден, чрез които са набрани над 4000 лв.

Служителите на Kaufland допринасят и с доброволен труд в две мащабни инициативи в подкрепа на околната среда – залесяването на Гората на Kaufland (част от „Гората на София“) и дарителска кампания, свързана със станциите за обратно приемане на PET бутилки и алуминиеви кенове. Освен това, компанията ежегодно провежда инициативата Hot Days, давайки възможност на административни служители да доброволстват в хипермаркетите в най-натоварените празнични дни  – Великден и Коледа. Това им дава възможност не само да се запознаят от близо с дейностите във филиалите, но й да подпомогнат колегите си в тези така динамични дни на годината.

Компанията се включва с допълнителни ресурси във всички кампании, осигурявайки финансови средства и логистична подкрепа. В своя социален ангажимент, Kaufland реализира проекти в три насоки – околна среда, образование и общество, като само за 2024 год. е дарила над 750 хил. лв. чрез различни спонсорства, дарения или нефинансова подкрепа. Сред тях са кампаниите с дарителски кутии в магазините „ДАРИ“, съвместно с DMS, програмата „Топъл обяд“ на Българския Червен кръст (БЧК), подкрепата за „Българската Коледа“, кампанията „Дари с DARA и Kaufland”, дарение към БЧК за пострадалите от пожарите край Ямболско, подкрепа за мисията на родните учени на Антарктида, „Пчеларски университет“, хранителна банка „Верният настойник“, както и много други.

Годишният знак за дарителство е инициатива на фондация BCause, в партньорство с Българска асоциация за управление на хора (БАУХ), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) и Асоциация на специалистите по устойчивост (АСУ). Тази година общо 32 компании бяха отличени с Годишния знак „Отговорна компания – отговорни служители“ за 2024 г. Служителите на тези компании са дарили общо 2,3 милиона лева и са посветили близо 90 000 часа доброволчески труд в подкрепа на различни каузи. Отличените работодатели предоставят възможности за дарителство директно от заплатите, отпуск за доброволчество, логистична подкрепа и съфинансиране, насърчавайки социалната ангажираност на своите екипи.

Сподели в: