В България беше създадена първата асоциация на създателите на съдържание (БАСС)

Сред учредителите на БАСС са някои от най-уважаваните и разпознаваеми лица в индустрията у нас

 

На 5 февруари 2025 г. в Търговския регистър беше официално регистрирана Българска асоциация на създателите на съдържание (БАСС) – първата организация в България, създадена с цел да обедини и защитава създателите на съдържание, както и да подпомага развитието на инфлуенсър маркетинга и дигиталната индустрия.

Асоциацията ще работи за утвърждаването на етични и прозрачни професионални стандарти, защита на правата на създателите на съдържание и изграждането на устойчива среда за развитие.

Сред учредителите на БАСС са някои от най-уважаваните и разпознаваеми лица в индустрията у нас: Радостина Христова, Александра Богданска, Слави Панайотов, Дария Станчева, Венета Романски, Ивайло Драгиев и Климент Йончев.

Основни цели на БАСС:

  • Насърчаване на професионализмаи повишаване на стандартите в инфлуенсър маркетинга;
  • Защита на правата и интереситена създателите на съдържание в България;
  • Разработване на обучителни програми и инициативи, подпомагащи създателите на съдържание в тяхното професионално развитие;
  • Организиране на събития и семинари, насочени към изграждане на устойчиви партньорства с бизнеса;
  • Налагане на етични и прозрачни бизнес практикив тази динамично развиваща се индустрия.

Всеки създател на съдържание може да кандидатства за членство чрез официалния уебсайт на асоциацията – www.bcca.bg.

Председателят на БАСС, Радостина Христова, коментира:

„Асоциацията си поставя за цел да утвърди етични и прозрачни стандарти в дигиталното пространство, да повиши качеството на съдържанието и да създаде условия за устойчиви партньорства между инфлуенсърите и бизнеса. БАСС ще работи за изграждането на по-устойчива и професионална среда за дигиталните създатели в България.“

Сподели в: