Всеки канал и формат в Интернет има свои особени правила за общуване и език. По какъв начин да пишем в корпоративния блог и сайт? Можем ли да си позволим да се отклоним от книжовната норма, когато създаваме текстове в социалните мрежи? Как да се обръщаме към клиените ни от страниците на сайта, Фейсбук и Туитър – на "вие", "Вие" или "ти"? Трябва ли в заглавието на събитие всички думи да започват с главна буква? Може ли да пропуснем кавичките? Как да акцентираме върху дума във фейсбук пост, без да използваме главни букви?
По тази тема ще говори Павлина Върбанова – специалист по български език – на първия за 2016 г. семинар от поредицата "Работилница по онлайн маркетниг", организиран от ABC Design & Communication.
Семинарът "Съдържание в Интернет за повече клиенти. Съдържание. Измерване. Успех" ще се състои на 29 януари, петък, в София.
До 5 януари 2016 тече ранното записване на цена от 140 лв. с включено ДДС. Повече за програмата и регистрационната форма вижте ТУК.
Жюстин Томс е мениджър "Бизнес развитие" в ABC Deisng & Communication. Експерт е по онлайн маркетинг с над 18 години опит; с 12 книги по темата за онлайн комуникациите и Интернет присъствието; блогър, граждански активист, преподавател, изследовател на новото. Тя ще изнесе 6 лекции за Маркекинг на съдържанието: Съдържанието е цар. Формати и изисквания; тънкости в избора на теми и вдъхновение; видео онлайн; измерване на успеха; лидери на мнение и съдържание; добри практики.
Павлина Върбанова е специалист по български език, автор е на онлайн справочника за правопис, пунктуация и граматика kaksepishe.com и на книжното издание “Как се пише?”. Езиков редактор и коректор. Поддържа блог, посветен на българския език. Доктор е по български език. Тя ще изнесе една лекция на тема: "Правопис, пунктуация и граматика в Интернет" и ще отговаря на въпроси на участниците в семинара.
Kafene.bg е медиен партньор на семинара.
Фейсбук страницата на семинара е тук.