На 5 април 2008 г. 12 човешки фигури ще покажат силата на внушението през погледа и обектива на най-добрите рекламни фотографи в света и България. Ще бъдат изложени 25 произведения на изкуството, селектирани от чуждестранни фестивали за креативна и комерсиална фотография.
В съвременен дизайн, художествено оформена среда и високо качество на печатните визии, билборд изложбата ще представи рекламната фотография като „8-то Изкуство” – онова, което възпитава нова култура и създава нови обществени ценности.
Фотографиите ще бъдат показани заради художествената им стойност и заложените в тях интелектуални послания и идеи, въздействащи градивно върху мисленето и възприятието за естетика на човека.
Фотографиите НЕ са представени с цел да продават и НЕ показват конкретните продукти.
Шифърът ще бъде търсен във визуалните въпроси и послания на творбите:
Как социалните проблеми на обществото се превръщат в лайфстайл.
Кога изгубената индивидуалност на „новия човек” приема вменения му „уникален стандарт на живот”.
Защо Homo Sapiens „еволюира” в Homo Consumer.
Билборд изложбата „Шифърът на Внушението” ще провокира сетивата ви, ще предизвика ума ви, ще освободи избора ви. Не защото има претенцията да разполага с това право, а защото вие отговаряте на следните критерии: „Homo sapiens имат силно развит мозък, даващ им възможност за абстрактно разсъждение, говор и самоанализ. Те имат усещане за красота и естетика, което довежда до културни нововъведения като изкуство, литература и музика …”
извадка от Уикипедия
ОТКРИВАНЕ: 5 април 2008, 18.00 ч.
ИЗЛОЖБЕН ПЕРИОД: 5-25 АПРИЛ 2008 г.