Шампионът от формула 1 Фернандо Алонсо в глобална рекламна кампания

Започва глобална рекламна кампания за 2008 г. с участието на пилота от Формула 1 и двукратен световен шампион – Фернандо Алонсо. Телевизионният клип ще се излъчва и в България от 14 март 2008 г.

Рекламата ще започне така, че да съвпадне с откриването на сезона на 16 март с Гран При на Австралия. Кампанията ще бъде показана първоначално в 30 страни (30-45 секундни спотове) по националните телевизии с официални права за излъчването на състезания от Формула 1, включително по bTV, и по международните канали, в рамките на всеки уикенд от календара на състезанията от Шампионата. Телевизионната кампания ще бъде подкрепена от печатна реклама и онлайн присъствие във водещи портали за новини, спорт и бизнес в интернет.

ING Group използва спонсорството си за Формула 1, за да предаде основното послание на компанията: финансовите въпроси могат да бъдат и сложни. С предоставянето на професионални услуги, компанията улеснява клиентите си в управлението на финансови въпроси и им дава възможност да се фокусират върху други значими за тях неща в живота. Посланието в телевизионната реклама се пресъздава от Фернандо Алонсо и е визуално подсилено от допълнителни филмови техники. Кампанията е създадена от базираната в Лондон рекламна агенция Iris.

Така се осигурява медийна подкрепа на бизнес целите на компанията през втората година от спонсорството на финансовата институция за Формула 1, като популяризира марката и използва платформата на Шампионата за развитие на бизнеса на компанията. Рекламата съпровожда спонсорската програма за Формула 1. Финансовата институция е основен спонсор на отбора ING Renault F1, на състезанията в Унгария, Белгия и Австралия, както и спонсор на двамата пилоти – Фернандо Алонсо и Нелсън Пикет – младши. Същата компания присъства още и в брендирането на пистите в 13 от 18-те състезания на Шампионата.

Изабел Конър, директор на спонсорската програма на компанията за Формула 1 каза: “Ние си даваме сметка за цялата сложност, която хората срещат в управлението на своите финансови въпроси и вярваме, че спестяването, инвестирането и подготовката за тяхното бъдеще трябва просто да бъдат по-лесни. Новата ни кампания илюстрира това много ефективно.”