Никога повече гладни!

Изглежда това лято сме орисани да влезем във форма, да стегнем тялото, да корегираме метаболизма си, да светне кожата ни. За това ще ни помогне и тази книга: „Никога повече гладни“ от Дейвид Лудуиг – ендокринолог, д-р по медицина, д-р на философските науки, педиатър, професор по хранене. С една дума – есперт! Очакваме наръчника за отслабване, хранене и добро здраве и още по-добро самоучвствие на 1 юли по книжарниците.

„Никога повече гладни“ (издателство „Колибри“, превод: Надя Баева, 392 стр., цена: 20 лв.) преобръща с главата надолу традиционните диети, като предлага програма в три фази, която игнорира броенето на калориите в чинията. Това е хранителен режим без лишения, съчетаващ вкусната и питателна храна с адекватното телесно тегло. Чрез използване на правилните комбинации от храни (както и други техники за подкрепа, свързани с понижаване на стреса, с подобряване на съня и с приятни физически натоварвания) този подход препрограмира мастните клетки, за да освободи складираните в тях калории. А иначе д-р Лудуиг не се смущава да подчертае един всеизвестен факт: компаниите от хранително-вкусовата промишленост в САЩ и техните застъпнически кръгове харчат десетки милиони долари годишно за политически дарения, лобиране и други подобни дейности, като в замяна печелят огромно влияние върху политиката, свързана с храните, и подронват стандартите за здравословно хранене.

За автора:

Доктор по медицина и доктор на философските науки, Дейвид Лудуиг е практикуващ ендокринолог и изследовател в Бостънската детска болница, професор по педиатрия в Медицинския институт към Харвард и професор по хранене в Института за обществено здраве към Харвард. Описван от списание „Тайм“ като „воин срещу затлъстяването“, д-р Лудуиг има многобройни изяви в „Ню Йорк Таймс“ и по американските телевизионни канали. В продължение на повече от две десетилетия той е в предните редици на изследванията, свързани с контрол на телесното тегло.

Откъс от книгата:
Не преяждането ни прави дебели, фокусирайте се върху мастните клетки, следвайте опростен начин на живот, съсредоточен върху приятни физически занимания, сън и овладяване на стреса, за да подобрите метаболизма и още няколко съвета.