"Мисли като жена, действай като жена"

„Мисли като жена, действай като жена” от Катрин Капюта (ИК "Кръгозор") ще помогне на жените да се възползват от чисто женските нагласи и дарби на работното място и да разберат защо, когато се опитват да играят играта по мъжкия начин, нещата обикновено свършват зле. Напред, ХХ хромозоми!

Както големите търговски марки винаги се градят на основата на автентичността и на вътрешната сила на бранда, така и ние трябва да мислим за себе си като за „продукт“ на конкурентен пазар и да се отличим от останалите. Авторката Катрин Капюта има богат опит – президент е на SelfBrand, брандинг стратег, говорител и писател. Ръководила е световноизвестната кампания „I ♥ NY“.
 
Според нея всяка жена може да се рекламира успешно, като използва своята автентичност, силните си страни и индивидуални умения, и така да изгради ярък, открояващ се, личен бранд. Личният брандинг е начинът, по който представяме своята уникална стойност, за да постигнем успех. Женската нагласа на ума дава предимства, от които всяка жена трябва да се възползва в работата, за да върви напред в кариерата.
 
Още за книгата и авторката
:

Катрин Капюта придобива челен опит в брандинга чрез работата си в три от най-изискващите и иновативни среди: Медисън Авеню, Уолстрийт и бизнес колеж от челната петица в страната. Тя се учи на маркетинг стратегии от гурутата в жанра – Ал Рийс и Джак Траут, а после ръководи световноизвестната кампания „I ♥ NY“ в „Wells, Rich, Greene“.

Катрин открива, че едно от най-важните приложения на брандинга не е за компании или продукти, а за хора, които искат да определят и управляват своята кариерна идентичност и да постигнат успех. В своите лекции, посветени на брандинга, в тренингите и интервютата си с жени тя започва да изследва начина, по който успелите жени се възползват от своите женски нагласи и предимства. Според Капюта една от основните идеи на личния брандинг е, че колкото по-добре разбираме самите себе си, с всичките си слабости и силните си страни, толкова по-лесно ще ни бъде да развием предимствата си и да компенсираме недостатъците.

„Мисли като жена, действай като жена“ е книга за това какво се случва, когато жените вземат в ръце своите лични брандове, вместо да оставят кариерата и бизнес успеха си на случайността. За това какво се случва, когато жените започнат да мислят и действат по-креативно и стратегически за себе си и за възможностите си.

Женската нагласа на ума ни дава предимства, от които трябва да се възползваме в работата, за да вървим напред в кариерата:

– Емпатия. Разполагаме с непогрешими антени, с които улавяме и разчитаме жестовете, тона на гласа, лицата и позите и реагираме със съпричастност.
– Интуиция. Често знаем предварително отговора в дадена ситуация благодарение на подсъзнателен процес.
– Вербални и комуникативни умения. Жените постигат по-добри резултати в писането, общуването и други словесни умения, които са ключови за работното място.
– Умение да изграждаме дълбоки лични връзки. Жените са по-умели в свързването и обгрижването на околните. Те са истински специалисти в създаването на силни, подкрепящи връзки.
– Лидерски стил и сътрудничество. Вместо да използват контролиращ лидерски стил, жените са склонни да търсят консенсус и да управляват с помощта и активното участие на подчинените си.
– Въздействие чрез външността. Жените могат да изразят своята визуална идентичност чрез дрехи, прически, грим и аксесоари и да показват личен стил – основен елемент от персоналния брандинг.

Мъжете не оставят предимствата, които им е дал полът, пред прага на офиса. Жените също не трябва да го правят.
Независимо дали сте изпълнителен директор, предприемач, консултант, треньор, човек на изкуството или майка с онлайн магазин, трябва да си изградите идентичност, която е едновременно искрена и подходяща за пазара. Един отличаващ се личен бранд, който създава положителни реакции към вас като продукт.

Откъс от книгата прочетете ТУК.