Креативността е твоят билет, а дестинацията – Амстердам

 
Компанията е известна със запомнящите се  реклами и през септември двама българи ще станат част от екипа, който ще разработи новата глобална кампания на нидерландска пивовара компания –  “Консумирай Heineken с удоволствие и мярка.“

Целта на кампанията е намаляването на злоупотребата за алкохол и организаторите вярват, че с креативно мислене този световен проблем може да бъде решен, но затова се нуждаят от талантливи хора, които да се заемат с тази важна задача в типичния за компанията стил и оригиналност. 

Условията за участие са заснемане на видео с дължина между 60 и 90 секунди, в което да се представите и да  покажете творческата си работа. И, разбира се, да го качите на talentlab. bg.

За повече информация и детайли отиди на talentlab.bg.