Иновации за развитието на обществото обсъжда форумът INNOVATION EXPLORER DAY

Първите 100 билета за INNOVATION EXPLORER DAY се продадоха за 5 дни!
Хаштагът на събитието в социалните мрежи е #IX2015

На 25 февруари 2015 г. в София, Sofia Event Center, ще видим как промяната в глобалната представа за образованието и развитието на обществото на бъдещето ражда футуристични проекти. Защо компаниите считат иновациите за сфера, в която приоритетно трябва да инвестират и кои са тенденциите и глобалните лидери в света на иновациите. Не пропускайте да се акредитирате с ранна регистрация за конференцията за иновации INNOVATION EXPLORER, организирана от Капитал и Иновейшън Стартър Бокс тук: регистрация.

Към международните лектори, освен потвърдените вече гости от PIXAR, HPI school of Design Thinking, CITRIX, SIT, IICM и Geppetto Avatars, се присъединяват:

1. Austria, Patrick Studener, Head of Expansion at Uber for Central & Easter Europe
Патрик ще говори по темата Disruptive Innovation, свързана с Uber – компания, която драматично навлезе в регулиран пазар, който преобърна и има големи планове за България. Той е завършил University of North Carolina at Chapel Hill и Kenan-Flagler Business School.

2. Russia, Сергей Волжин, Бизнес мениджър “Напитки” в Нестле
Сергей преди това е бил консултант на бранда Nestle, заемал е позиции, свързани с бизнес развитие вL’Oreal Group, Reckitt Benckiser, Janssen-Cilag в Русия. Завършил е икономика и мениджмънт в Lomonosov Moscow State University.
Той ще сподели опита си от ре-новирането на продукти в FMCG сектора, тенденции и стратегии за Lean management. Не пропускайте да си запазите и място за workshop, защото свободните акредитации за двата курса бързо се изчерпват, а местата са силно ограничени!

Партньори на INNOVATION EXPLORER станаха браншови асоциации, които засвиделстват силната подкрепа и грижа на бизнеса за развитието на здравословна, динамична и иновативна икономическа среда в България. Сред тях са:

БАР, Българската асоциация на рекламодателите, създадена през 2008 г., една от асоциациите, активно работещи за регулиран, прозрачен и етичен рекламен пазар.

БАКА, Българската асоциация на комуникационните агенции, една от най-старите браншови организации в бизнеса, създадена 1995 г., която обединява интересите нарекламните агенции, комуникационните и медиа агенции, пълноправен член на международната Асоциация на комуникационните агенции (EACA).

БАСКОМ, Българска асоциация на софтуерните компании, браншовата организация, на най-бързо развиващият се икономически отрасъл, която въведе стандарт и качество в индустрията, заради които България стана ICT дестинация в Европа.
Събитието се осъществява още с генералната подкрепа на Unicredit Bulbank и в партньорство с Empower Capital и Nestle Bulgaria.

Снимка 2: Patrick Studener
Снимка 3: Сергей Волжин

Прочетете още за събитието:
INNOVATION EXPLORER 2015 – първият международен форум за иновации в България