„Бизнес етикет” – отлично оръжие за корпоративната джунгла

„Бизнес етикет“ (ИК „Изток-Запад“) не е просто наръчник как да се храните на масата или с каква вратовръзка да идете на коктейл – това е книгата, която ще ви научи на правилата на играта, без които успехът ви е невъзможен.

Ваш делови партньор лежи на стола и се поклаща, докато разговаря с вас? Колежката ви има навика да води безкрайни телефонни разговори на висок глас? Или пък сте на бизнес обяд и партньорът ви закъснява? Дразнещо, нали? Ако искате да правите по-добро впечатление в деловите си контакти, научете правилата на бизнес етикета. В комбинация с вашия професионализъм, те ще ви помогнат да се откроите сред конкуренцията. Тогава няма да се притеснявате, когато ви поднесат омар или артишок на делова вечеря, нито пък ще се чудите как да посрещнете гостите на фирмения коктейл или как да изглежда корпоративната ви картичка; няма да ровите в интернет, когато получите покана за прием със забележката „Black Tie” или „R.S.V.P.”…

Ще бъде прекалено скромно, ако се каже, че светът на бизнеса е сложен и изпълнен с неотменими изисквания и правила; истината е, че и в джунглата навярно ще сте в по-безопасна среда. Не унивайте обаче – чрез своята книга „Бизнес етикет” Кристина Крънчева ви дава в ръцете най-мощното познато оръжие за оцеляване и просперитет в света на корпоративните отношения: там, където градите своето професионално бъдеще. Облеклото и външният ви вид, поведението ви по време на срещи, спазването на етикета на маса, вниманието към отношенията в офиса, при телефонните разговори или бизнес кореспонденцията, успешните пътувания и умело подбраните подаръци – всички тези неща са изключително важни за начина, по който ще представите себе си и компанията си пред вашите клиенти или партньори. Всяко погрешно решение може да ви коства не само пари, но и нещо много по-важно – уважение. Всяка стъпка в правилната посока на свой ред ще ви даде преимущество, което не може да получите по какъвто и да е друг начин.

Крънчева е основател и управител на фирма „СМ Консултинг“ ЕООД. Завършила е швейцарското училище за етикет и международен протокол Institut Villa Pierrefeu. Има лиценз за консултант по корпоративен етикет и международен протокол от The Protocol School Оf Washington®, както и за имидж консултант от London Image Institute®. Тя е известен лектор с 10-годишна практика. Нейните обучения и семинари са на теми, свързани с бизнес етикета, международния протокол, корпоративния имидж и се радват на изключително голям интерес.

„Бизнес етикет” излиза за пръв път през 2008 г., а новото издание предлага изцяло ревизирано, прецизно осъвременено и богато допълнено съдържание.