Адриана Василева: И дигиталният маркетинг, и красотата изискват безупречни визуални стимули

Блогърката Адриана Василева е един от гостите-панелисти в първият семинар в България за за дигитален маркетинг на индустрията за красота Уеб ВИЗИЯ 2016: Бариери, предразсъдъци и възможности при прилагане на похватите на дигиталния маркетинг. 

Ади е създател и автор на блога apieceofadi.com, и мениджър "Проекти" в дигитална агенция ABC Design & Communication. Тя е от онези вечно усмихнати личности. 

Какво Ви мотивира да приемете нашата покана за панелист на дискусията?

Винаги се старая да приемам покани за дискусии, защото смятам, че те са най-градивният начин за развитие на бизнеса. Този семинар и дискусия са изключителна възможност да съберем заедно всички участващи страни и на живо да говорим за възможностите за развитие.

Какво очаквате от Уеб ВИЗИЯ 2016 и от дискусията в частност?

Очаквам голям интерес към семинара и много повдигнати въпроси, които да обсъдим по време на дискусията. Ще бъде много полезно да разгледаме различните гледни точки. От една страна като блогър постоянно комуникирам с различни брандове. Имам изградени впечатления за добрите и недобрите практики. От друга страна в работата си всекидневно общувам с много блогъри от името на фирмите, които са ни клиенти. Планираме кампании специално за блогъри и знам на какво отговарят с интерес, и какво отказват. 

Кажете 3 думи за бъдещето на дигиталния маркетинг в контекста на красотата.

И дигиталният маркетинг, и красотата изискват безупречни визуални стимули. Това все още не е стандарт у нас и се надявам в бъдеще да бъде. Адекватност и персонализиране са другите две характеристики, които са задължителни за един успешен маркетинг. 

Разминават ли се Вашите очаквания като блогър с критериите на бизнеса за сътрудничество?

Очакванията на блогърите се водят от положителните примери, които всички гледаме в глобален план. Разбира се, обемите и нивото са съвсем различни. Затова трябва да имаме реалистични очаквания, но да не ги занижаваме прекалено много. До момента имам главно позитивни впечатления от сътрудничество ми с бизнеса. Често отказвам предложения още при първия контакт, когато усетя, че с бранда няма да си паснем.

Достатъчно смели ли са фирмите в сътрудничеството си с блогърите или подхождат стереотипно?

Най-често сме свидетели на стандартното сътрудничество – ние ви каним на събитие/ изпращаме продукти/ даваме хонорар, а вие пишете публикация. Това е работещо и лесно, но всички го правят. В работата си се опитвам да убедя клиентите, че трябва да направим нещо повече и от друг ъгъл. Понякога се получава, друг път не. Няма да спрем да предлагаме повече, отколкото се търси, защото в това се крие развитието. 

Екипът на VIZZIA.bg сърдечно благодари на блогърката Ади Василева за ангажимента й към първия семинар за дигитален маркетинг на индустрията за красота в България! 

Ако отговаряте за управлението на корпоративни комуникационни канали или администрирате Фейсбук страница, или списвате личен блог, вярваме, че Уеб ВИЗИЯ 2016 е точно за Вас! 

Интервюто взе Светлана Иванова-Духарска – издател на VIZZIA.bg – порталът на бизнеса за красота и е препубликувано от сайта.

Още по темата:

Светлана Иванова-Духарска: Здравословната красота е модерна през 2016-та


http://www.kafene.bg/-19468/article/